user_mobilelogo

layout set logo

rom uk

Carleton University of Ottawa în vizită la Effective HR


De câți profesori de marketing e nevoie pentru a schimba un bec? De nici unul! Dacă becul chiar trebuia schimbat, forțele pieței ar fi făcut deja acest lucru.”

Așa își începe cursul Michel ROD, evident, profesor de marketing. La Sprott School of Business, Carleton University of Ottawa.

Backgroundul său este unul aflat sub semnul dualității: o dublă ascendență (engleză și franceză), două cetățenii (britanică și canadiană), o dublă formare (medicală și de marketing), două tematici în administrare la instituția anterior menționată (relații internaționale și cercetare doctorală), mai mult decât orice, două fiice de care este cât se poate de mândru.

Michel ROD va veni la Iași, în cadrul proiectului cu finanțare europeană Effective HR, derulat de către Eastern Marketing Insights (http://www.eastmarketing.ro/).

Michel (https://sprott.carleton.ca/profile/michel-rod/) va susține, în două zile consecutive, o conferință cu titlul: “Teaching for Business: MBAs and Other Dedicated Programmes; How to Move Ahead an Emerging Community”.

Prima conferință se va desfășura luni, 22 octombrie, începând cu ora 19.00, în sala “New York” a hotelului Ramada, având ca partener VIVA FM Iași (https://www.facebook.com/events/2104585349562298/).

A doua conferință se adresează preponderent doctoranzilor în economie și se va desfășura marți, 23 octombrie, cu Școala Doctorală de Economie și Admininstrarea Afacerilor ca partener (https://www.facebook.com/events/163738657863784/).

Și... „cum arată un trilion de dolari?”. Abia atunci vom afla

 

 

 

 

 

Parteneri media:         Sigla IASI TV LIFE    Viva

Parteneri:     Logo edinfo 1 01sigla Truman